god morgon

Klockan är snart halv 8 och jag är redan vaken.
Jo, jag är vaken för att jag ska jobba idag. 8-15.
Det är lite blandade känslor om att jobba typ 1 gång på ca 2 veckor.
Det känns lite onödigt. Ledig halva månaden sen får jag jobba EN dag.
Tjoho, jätte kul. Inte.
Nu tänker ni, men hon tjatar ju alltid om att ha jobb, duger de inte nu ?
Nej det duger inte för mi att jobba då och då, jag vill jobba varje dag
på ett jobb som jag kan kalla MITT. Mitt eget jobb.
Inte vara en vikarie som behövs nåååångång när det krisar sig... Nej tack.
Men jag går ändå snällt till mitt vikarie jobb och tänker att det ger mig några kronor i af.
Snart är det min tur att få ett jobb. Det måste det vara.

Lotta, jag har inga pengar på mobilen, eller bara en slant att ringa en signal för.
Att du vet den, men på ditt sms svarar jag: HAHAHAHAHA... blir de som mamman ville ?

Kommentarer
Postat av: nina

vavavavvaa`=? nu blev ja nyfniken måste ringa å fråga vad ni pratar om

2009-10-27 @ 11:42:37
Postat av: mama

va va va säger jag också, är det mig " mamman" ni pratar om el M:s mamman?

2009-10-27 @ 12:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0