Lördag = godis ?

Hela morgonen + halva dagen har jag och min sambo bara svamlat.
Det är roligt för vi är så störda.
När han gick för en stund sen stog jag och vinkade av honom i dörren
till trapphuset - med bara trosor, haha. Han tyckte jag var störd. Varför?
Näe, men jag hade ju inte gjort så om jag inte visste att ingen var där :p
Igår skulle vi ha en sån där mys kväll, men inte.
Grisen somnade så tidigt och jag blev sur, såklart :p
Sen somnade han UTAN att bli vän med mig. Det gillade jag ännu mindre, haha.
Men det gick över imorse och nu ska jag inte bli sur mer.

Vi hade tänkt rensa bort allt skit idag men Tony tycker att man gör sånt på söndagar...
Han vill bara skjuta upp det. Det fattar jag väl.
Men jag tänkte i af städa upp här snart. Ser fan förjävligt ut.
Tony grisar och jag stökar. Och i den kominationen blir det förjävvvvvligt stökigt.

Jaja.. Herrå !

Min normalaste syster.


Kommentarer
Postat av: mama

Du din knasfia ;-) Kraaaaaaaaamar till dig, missjojonåo;-)

2009-10-03 @ 20:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0