måndag, du eviga måndag

Jobbat idag ända till klockan 18. Duktig tjej. Grattis Lisa.
Hoppas jag får jobb till veckan och helgen, hoppas, hoppas, hoppas !

Saknar min H som fan !
Jag har ringt och berättat det för henne senast idag
(höll på att börja grina men det sa jag inte till henne för då hade hon retat mig och om hon läser detta nu så kommer hon reta mig i af)
och innan de sa jag att jag saknade henne förra veckan.
Visst måste hon väl förstå att jag saknar henne ?
Jag är stolt över henne som en mor.
Min fina, fina, vackra underbara Fia.

Gillar denna bild på min grymming.

Var egentligen inte denna bild jag tänkt mig,
men diggar denna bild med på min sköna dam.
Datorn är såååå seg så jag orkade inte leta den rätta bilden..

God natt ! / Trötter


Kommentarer
Postat av: fiiiia

när i samtalet började du nästan böla?:)

2009-10-13 @ 12:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0