Min kärlek till dig

Nej men Herre Gud !?
När hann klockan bli så här jävla mycket ?
Jag envisas varje morgon att stiga upp lite tidigare,
inte somna om, för det kan jag, bara för att jag ska bli
trött tidigt på kvällen och somna direkt, bara blinka så ska jag sova !
Men det händer sällan.
Teven och datorn håller mig fast.
Jag är irriterad på dom båda för att jag är beroende av bägge.
Tänk så mycket annat jag hade gjort om dom här två inte fanns i mitt liv ?
Dom är väldigt tids krävande,
skrämmande hur mycket en dator och en tv har stor plats i mitt liv, i min vardag.
Det är ju sjukt. Jag vore skära ner på det. Men hur !?
Skaffa ett liv med mer händelser i kanske ? : )
När jag är i byn brukar jag lyxa, ja lyxa med att inte sitta fastklistrad
vid skrärmarna. Det är nyttigt. Koppla bort allt det här bara.
Fan, nu inser jag att jag verkligen måste ha fler aktiviteter i mitt liv.
Promenera, motionera... läsa, ja vad fan som hellst.
Det gäller att ändra livsstil helt... har jag hört...

Nu ska jag lämna DATORN för TEVEN.
Visst går det bra med mina planer att trappa ner på min beroende ?

Hahaha, kolla in ögonbrynen... Har inte gett dom allt för mycket omtanke :p
Men jag suger fan på att få ögonbrynen att se "normala" ut.
Sen det fåniga leéndet, som Farbror Melker hade sagt...
Men jag är ju så söt som socker ändå :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0