movie star

Nu ska jag kolla film.
Fast jag är trött och egentligen vill sova.
De 3 senaste nätterna har jag och Lotta kämpat
med att kolla klart en film. Vi bara somnade, så bra var den filmen va ?

Mysigt att somna till film/tv har jag märkt. Brukar göra det väldigt sällan.
Ja, förutom dom här 3 senaste kvällarna....
Sövande. Men det får absolut INTE vara läskigt på något sätt.
Absolut inte. Nej tack. Vågar knappt kolla på nån av alla CSI serierna själv på kvällen.
Eller om jag ska vara helt ärlig så vågar jag inte göra det alls.
Lätt skrämd, jo.
Nu film ! Älskar film ! : )


Kommentarer
Postat av: mamsen

Har du provat att somna till en bok ? Det är uuunderbart, har gjort det i ca 46 år....el åtminstone 40 (bra bok kan ibland vara farlig...man vill inte sluta- fast oftast är jag så trött så jag somnar i alla fall)

2009-10-20 @ 08:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0