singing bee, i hate you

Idag har jag städat och det blev fint.
Bytt dusch drapperi, det blev också fint.
Åkte nyss till statoil och köpte en ben & jerry´s, inte fint.
Skulle testa en ny smak. Helt okej så där men inget speciellt.
Känns snopet... Sorgligt...Men nog kommer den gå åt för de : )
Nu ska jag nog göra kolsyrat vatten och glo en till film : )

Körslaget har börjat igen, jippi ! // Tant Lisa

Hann bara se dom 2 sista körerna...
Men nästa helg glor jag från början till slut, banne mig !
Ola ska ut, det ska han ! OGILLAR HAN, han stör mig !
Förra året var värst... När den där singing bee kärringen var med.
Jag ogillar henne skarpt.... Hon är så jobbig och också så störande !
Jag tål henne inte !
Nu ska jag göra kolsyrat och kolla film ! Heippa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0