söndag

Inatt har jag sovit så tungt så att jag inte förstod att jag sov.
Kändes som att jag var i en helt annan värld. Som att jag var död.
Så tungt har jag sovit inatt och jag ljuger inte.
När jag vaknade så undrade jag om jag varit död eller om jag verkligen
legat och sovit hela natten. Det var väldigt mystiskt. Nu vet ni det
och jag hoppas ni skrev ner det för det kommer på provet...

Vi åker till stan först imorgon. Då får min älskling ligga hemma
och grina en natt till, hihi. För jag vet att han gör det.

Åååh, det enda jag vill göra är att jobba, jobba, jobba och tjäna
massa pengar så jag kan köpa vad jag vill när jag vill.
Ni som har fast jobb, jag är glad för eran skull och lita svartis...
Jag vill också ! Men snart så... Jag kan väl inte gå utan jobb hela livet heller ?
Hur skulle det se ut ? Jaja, om mitt liv inte slutar imorgon förståss.
Men jag räknar med att bli 30 i allafall, max 40. Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0