voff voff

Nu har jag haft huvudvärk och varit trött i ca 2 veckor.
Väldigt konstigt känns det. Då och då känner jag mig febrig.
Jobbigt. Måste kanske motionera mera, få mer friskluft och dricka mer vatten.
Det kan ju inte skada i af.
Min längtan av att skaffa en jobbig valp bara växer för varje dag.
Samtidigt som det är jävligt jobbigt så är de jävligt kul också med valpar.
Dom senaste valparna jag haft var ju när våran Troja hade valpar.
Hon fick ju 10 tal två gånger och då är de inte så roligt med just valpar.
Troja var också så less på sina barn tillslut, man såg nästan hur hon grät, stackarn.
Men EN valp är ju inte som 10 men en valp är ju inte lätt det heller,
det vet jag. Men jag känner mig manad av att älska och uppfostra en egen
som bara är min som bara jag bestämmer över, jaja, Tony också men
det fattar ni väl också, vi bor ju som ihop.

Jag vill SÅ gärna ha ett jobb som bara är mitt vill inte vara "bara" vikarie. DET SUGER !
Jag är ganska deprimerad över detta och ibland tror jag att min deprission verkligen påverkar min kropp också, fysiskt alltså. Ja, huvudvärken och tröttheten. Det mesta är bara blä.
Men ändå kan jag hålla mitt humör uppe väldigt bra och tänka att snart kommer
jag också få ett jobb, Lisa, jag lovar.
Ibland känns det hopplöst men jag peppar mig själv
och måste lita på mig själv att allt kommer lösa sig och bli bra. Snart. Väldigt snart.
Orkar snart inte mer jag håller verkligen på att bli galen. Jag känner mig instängd.
Jag vill bara jobba och tjäna pengar. Jag vill, jag vill, jag vill... Hör mig chefer i hela världen.
Men imorgon är det måndag och det betyder mer jobb på www.jobbikiruna.com WOHO !
Ska även till ams imorgon och jag kanske ska läsa upp mina betyg för jag
BEHÖVER verkligen något att göra. LISA HÅLL KÄFTEN NU ! Säger jag till mig själv.

Jag vet inte varför jag skriver så mycket skit. Förlåt ännu en gång.
Nu ska jag vara tyst

Kommentarer
Postat av: lotta

sök till ica kvantum, det har jag gjort idag :) www.dittnyajobb.se/kiruna tror jag hemsidan hette, sök sök sök

2009-10-25 @ 22:05:17
Postat av: peka

ja, det är skit att "bara" vara vikarie. inte veta om man får jobba eller inte. man vågar inte planera nåt för då måste man kanske jobba.. mådde oxå skit när jag var vikarie på diverse ställen.

2009-10-25 @ 23:04:32
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0