berko och hennes kök

Klockan är natt. Jätte mycket natt.
Idag hälsade jag och mor på Berko.
Så fint hon fått det i köket. Inte riktigt färdig ännu.
Men golvet och väggarna var så satans fina !
Blev lite sotis och längtar till den dagen då jag får välja hur mitt hus ska se ut.
Tänk att allt i huset fixar hon själv, hon är så duktig. Det sa jag till henne.
Jag berömde henne flera gånger hur fint hon gjort det.
Men såklart var damen inte riktigt nöjd... Det och det och det var fel.
Hon är lite crazy den kvinnan. Men jag gillar henne för det.

Jag saknar min älskling så mycket nu.
Längtar enormt mycket till nästa FREDAG !
Nu ska jag hoppa i bädden.
Sov gott alla sömntutor.

läs systers ena blogg: http://ninokalainen.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0