flickan som lekte med elden

Öööööh ?
Hjärnan är tom.
Igår låste jag och min kära sambo ut oss från vårat hem...
Inte första gången det händer ska jag tala om för er.
Klockan 21 låser porten.
Var på bio igår, Flickan som lekte med elden.
Den började 19 och slutade 21:09. Lyckat va ?
Vi (Tony) kom på det först när vi satt på bion.
Att ingen av oss hade med hemnyckeln.
Men det var inte hela världen.
Tony har ju föräldrarna här i stan så där sov vi inatt.

Filmen var bra. Men ettan var bättre, tycker jag.
Såg ettan nyligen så det var skönt att jag slapp vänta
allt för länge innan jag fick se tvåan, längtar till trean! : )
Jag brukar inte gilla svenska filmer, men dom här är ju skit jävla bra !

Jaja, nu vet jag faktiskt inget mer.
ADJÖKEN !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0