fy bubblan !

Klockan är ganska mycket.
Jag vore gå och lägga mig. Jag är lite trött.
Men jag har ingen lust att sova !
Jag har även hunnit bli hungrig sen mitt senaste mat intag.
Stekt ägg och bacon på limpa som Ninas man tillagade.
Jo just det..
Efter den lilla matbiten slank även glass och kokade blåbär ner i kaggen.
Gott som in i helvete och jag trodde verkligen att jag inte skulle bli
hungrig igen förrän imorgon bitti. Ack så fel jag kan ha.

Då är stora frågan - Vad ska jag äta ?
Orkar jag börja med rostisar och te?
Orkar jag verkligen ? Gör jag det ?
Ska jag äta en banan ? Eller kanske lite chips?
Jag vet inte. Seinfeld är på tv såg jag just.
Får väl kolla på det då när
MINA VÄNNER ÄR SÅ JÄVLA DÅLIGA PÅ ATT UPPDATERA SINA JÄVLA BLOGGAR !
Vad är det frågan om ? Har ni annat att göra ?
Har ni verkligen liv utanför bloggen ?
Är ni galna?
När det blir så där tomt i mina vänners bloggar brukar jag
fan t om  (hör och häpna) söka mig till Blondinbellas blogg...
(eller blonda bella som mommo säger)..och ännu värre....
Jag brukar t om hamna på hennes kille Nisse pisses blogg...
Så jag tycker att mina vänner SKA UPPDATERA sig liiiite oftare. Tack på förhand.

Nu kanske jag säger adjö för idag.
Men bara kanske.
Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0