god kväll

Hej hå !
Var i afrika nyss med Emma.
Det var väldigt skönt och jag blev prickig, tyvärr.
Har väldigt stor lust att ta bort fräknarna med laser. Blä på dom.
Snart är klockan 21:oo och då börjar grey´s anatomy,
fyyyy fan vad jag längtar. Tro om jag kommer böla lika mycket som
sist när dom senaste delarna visades ? hehe

När vi var i byn ihelg så låg jag i bädd-trä-soffan och kollade en film på ettan
- Mona Lisas Leeende. Jag har ju sett den innan men den är ganska
bra så jag ville se den igen och så var det bara skit på resten av kanalerna.
Ja men tror ni inte att det blev ström avbrott i hela byn under filmen?
Visst, det var faktiskt jätte mysigt men det hade väl kunnat komma när filmen var slut !?
Nå väl, strömmen var inte borta mer än en kvart, om ens de. Men ändå.
När man för en gångs skull väljer att kolla på ettan av alla kanaler...typiskt..



Tur att vi gjort upp en eld i öppna spisen : )

Kommentarer
Postat av: peka

Tror jag såg dig å Emma i en..röd (?) bil när ni åkte från coop

2009-09-30 @ 21:40:14
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: peka

Såg dig när du gick in i bilen utanför coop ;) så jag var..precis påväg ut från bilen

2009-09-30 @ 23:46:16
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: fiia

inte kan du ta bort fräknarna, kom ihåg vad vikke sa: de är snyggt med fräknar!

2009-10-01 @ 17:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0