hej hej

Nu är jag i byn, eller vi kom vid 21 tiden...Lotta & jag.
Hon skulle egentligen bara hit för att föra tillbaka pappas bil
men jag lyckades övertala henne (inte så svårt) att följa med oss till gooooogen.
Planen var att jag & Lotta skulle åka vid 17.
Men vi kom på att vi måste ju handla saker på coop som vi ska ha med oss till skogen.
Lite mat, tidningar och nya fina skogs tallrikar.
Inget illa menat men alla bestick, glas och tallrikar där i stugan
är så jävla äckliga ! Fettiga och o-vårdade.
Inte för att jag är sååå känslig, men ändå, lite fräscht i det ofräscha gör ju inget : D
Jaja, sen var vi föressten också tvungna att åka på ica signalen för att
chipsen Lotta ville ha inte fanns på coop, dom fanns tyvärr inte på ica heller.
När vi var på väg från stan så kom just Nina och c:o till stan.
Så vi hann träffa dom också innan vi drog.
Så vi kom iväg först vid sju tiden...

Här hemma har vi bakat bullar, jaja, jag penslade och strösslade bara en plåt,
men ändå. Ätit bullar har jag också gjort och druckit mjölk till också, förståss.
Nu skriver jag så mycket och på tal om bullar så skulle ju jag och Lotta
lägga bullarna i påsar.... booooring.
Skönt att vara här men jag är redan less på den där som går
till kylskåpet var tredje minut...
Tro vilken tid vi kommer iväg imorgon ?
Hoppas alla kommer ha det bra !
Jag ska då njuta av skogen.
Så kul att göra något med mommo & moffa också.
Enda jobbiga är väl att bli väckt av moffa på månarna....
Hmm... hans ljuva röst i gryningen när man bara vill dra täcket över huvudet och fortsätta sova...
Meeeen än så länge har ingen dött av det så vi klarar oss nog denna gång med ; )
NATTI !

Saknar min älskling. Älskar dig mest på denna planet.
Annars har jag ju Ruben på planeten mars..


Kommentarer
Postat av: Li

Tack! :)

2009-09-07 @ 08:10:16
URL: http://lijohannas.blogg.se/
Postat av: nina

om månarna..hahaha du menar mornarna.eller är ni på olika månar????haha haha haha haha hahaaaaaaa haha hihi hoho

2009-09-07 @ 12:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0