i´m back

hejsan !
igår kväll kom jag och lotta tillbaka från skogen.
vi ville hem.
men vi ska nog tillbaka dit en sväng imorgon och hämta saker från skogen.
om väder gudarna tillåter.
vi skulle egentligen åka dit upp idag igen för att hämta alla ptylar vi har lämnat
kvar i skogen men moffa sa att vi inte kommer komma över älven
för att det stormar så ! älven var alldeles vit ! helt galet.
jag ska jobba på måndag. åker nog tillbaka till byn på tisdag.
om mommo och moffa är i siikavuopio då så följer jag nog med dom en sväng till.
har fotat och filmat massor ! så när jag kommer tillbaka till stan så ska ni få se :p

har haft det skönt och riktigt roligt där borta.
det bästa jag tog med mig dit var våta tvätt servetter, eller vad det nu heter.
väl behövligt.
nä, nu ska jag nog äta frukost.
igår ville jag hem och nu känner jag att jag vill tillbaka till stugan igen.
jag är ju mysko. ändrar mig alltid fram och tillbaka : )

heippa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0