jag är på g

Bara 432 bilder har jag fotat, varav några är video klipp....
Håller på att överföra dom på datorn nu.
Brukar i vanliga fall bara sätta in minnes kortet i datorn och vips så är allt klart.
Men nu måste jag tyvärr använda överförings kabeln, vad det nu egentligen heter...
Lisa gillar inte.
Hoppas bilderna inte hamnar på nått konstigt ställe så jag inte finner dom sen...

Väntar nu på Emma vi ska dra på sväng och göra, ja, jag vet inte vad riktigt.
Så jag hinner tyvärr inte lägga in bilderna på bloggen nu.
Men sen, jag lovar. Det jobbiga är ju att sätta in bilderna på datorn...
Tycker jag. Börja ta fram kameran, sladden, sätta sladden i datorn..
Ja, ni vet. Det är jobbigt.
Men resten är bara kul : )

Adjöken. Ha tålamod mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0