jag vill inte bli förkyld

God morgon.
Jag är helt slut. Trött. Kroppen värker.
Känns som att jag är påväg att bli förkyld.
Jag vill inte. Jag orkar inte.
Vill inte vakna mitt i natten av att gröngult snor runnit ut ur
snoken utan att jag knappt märkt det. Vill inte ligga med
pappers tussar i näsan för att slippa snoret rinna
för att jag är för täppt för att kunna dra in det.
Jag orkar inte snyta mig i 3 minuter bara för att få ut allt jävla snor !

Snälla. Låt mig förbli frisk.

Volym mästrade mommos hår på söndag när dom hälsade på.
Hon är så söt ! Som jag sagt många gånger så är min mommo
inte som någon annan tant. Hon är en av sin egen sort.
Hon är inte gråhårig som alla andra. Det är bara en av alla
saker som gör henne så speciell. Ja, alltså, hon har inte blivit gråhårig.
Den färgen ni ser på hennes hår är hennes naturliga, så de så !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0