lite av min dag

Idag har vi promenixat en liten sväng och vart hos mommo & moffa. Svamlat.
Käkat kött soppa från gårdagens rester.
Glott tv. Lekt med Saga.
Blivit lycklig över den sköna energi som finns i huset när inte fp (min sk. far) är här.
Helt underbart. Bakat sockerkaka med min lillebror. Ätit sockerkaka med familjen och Ante.
Drack massa mjölk. Lillebror med. Nu fiser han som en jävla gris.
Kollat Idol. Sms röstade på Idol Calle x2 .
Värmt mig vid den öppna spisen. Riktigt skönt.
Gungat i gungstolen med Saga. Ännu en gång njutit av att huset känns friskt när du inte är här.
Sitter vid datorn. Väntar på att Mona Lisas leende ska barja på kanal 1.
Min vänstra hand började skaka. Igen. Vad är felet ?
Sebastian slår på den. Det hjälper inte.
Blev öl sugen. Hade vart mysigt att sitta i en stuga med brasa och vänner.
25 minuter kvar tills filmen börjar.
Jag sover i soffan inatt. Ska bli mysigt. Kommer bli väckt av en bolibompa galen tjej imorgon.

God natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0