lördag

Tråkig lördag. Känns som att det är söndag.
Men det är det först imorgon och alltså först imorgon jag får träffa min älskling.
Saknar han ovanligt mycket.

Idag till frukost blev det mammas nybakta bröd och mjölk, så gott !
Har äntligen duschat håret. Senast jag gjorde det var på måndag. Haha.
Så härligt att slippa tvätta håret jämt och ständigt ; )
Jobbigt att behöva fixa det efter varje tvätt. Så är det att ha mini skalle och tunt hår.
Var ute och promenerade med Saga och Troja. Pigan somnade i vagnen.
Hon sov inte så länge.
När vi kom hem igen borstade vi Troja och sen har vi vandrat här i skogen
och Saga åt lingon och plockade kottar som hon tog hem för att visa till Nina och Mama.

Snart ska vi väl till mommo & moffa och föra bröd som mor min bakat.

Längtar till kvällen då jag får ligga i gröna trä bäddsoffan och glo tv
och slänga i några klabbar ved i brasan. Då blir det en härlig, äkta mys lördag.

Heippa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0