märtajärveee

Hej och hå. Jag kom upp när klockan ringde.
Behövde inte stressa.
Städade lite.
Eftersom vi hade strömavbrott så blev det ingen damsugning som tänkt.
Hade/har störmavbrott från 7:30.16:00...
Men tror inte Tony kommer gråta precis för att jag inte damsugit ; )

Snart ska vi åka till byn.
Är hos Nina och väntar på att hon ska bli klar.
Trodde att hon hade packat.
Vi har hunnit vara på stan och jag har köpt mig en blå mössa. Gillar den.
Vi har även hunnit fika på safari. Frukost nummer två.
Eller. Jag kan ju faktiskt kalla det lunch.
Ska bli gott med köttsoppa till middag idag ! Mmm...

Hejs svejs ! Kommer fota mycket i byn tror jag.
Så när jag kommer hem till stan igen så blir det bilder här på bloggen : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0