Mjölk hävar tävling 2009

Japp !
Idag drack jag ett glas för norrland. Jag sög när det väl gällde.
Jag brukar och kan dricka snabbare än jag gjorde, jag lovar !
Lisa mjölk hävarn är ju mitt andra namn... nästan.
Min tid var inte den sämsta och absolut inte den bästa heller :p
Nästan 5 sekunder ! Fy fan vad jag kände mig kass efteråt alltså !
Gjorde bara ett försök. Det ångrar jag lite nu i efterhand.
När vi kom hem till Nina igen så testade jag dricka ett glas mjölk
och det gick lite snabbare än när det gällde.
Om denna tävling hålls även nästa år så ska jag fan hamna med på tavlan ! :D
Sen så tycker jag att det vore vara som i riktiga sporter, damer och herrar för sig.
Det var bara killar gubbar och män med på topp 10 tavlan...
En tavla för damer och en för herrar, det röstar jag för !
Johan var också med och tävlade senare, 2,2 sekunder. Men ändå inte med på tavlan.
Jag tyckte att han skulle vinna hela skiten !
Han verkade också bli irriterad på sitt resultat. Hehe.
Men jag älskar mjölk lika mycket för det.

Well well, har haft en kul dag idag med.
Vart med Nina & Saga.
Ja... Nu vet jag inget mer för tillfället : )
Heippa !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0