na na na na i need a job

Idag vaknade jag lite innan 11... kvart i, tjugo i kanske...
När jag vaknar så här sent är jag fortfarande trött och vill inte kliva upp.
Men då tänker jag ändå "nån måtta får det vara" så stiger jag upp.

Men vad stiger jag upp för !?
Ingenting, känns det som.
Den lilla gnistan jag har kvar är nog tack vare Nina & Saga.
Inte kan jag sitta hemma hela dagarna. Det vore fruktansvärt.
Jag har brukat dra iväg vid 12-13 och kommer inte hem förrän vid 20-21.
Idag vore jag stanna hemma och städa. Men jag vill inte !
Jag orkar inte vara hemm. Nej tack.
Det ser ut som en riktig svinstia här och det är jätte mycket smulor på golvet.
Eller ska jag säga att det är massa matrester på golvet ?
Efter att jag och Tony lagat mat lyckas alltid minst 10% av krubbet hamna på golvet.
Och jag har inte städat sen dess. Söndag.
Men jag kan ju städa ikväll.... det blir ju gjort nån gång om inte annat.

Nu ska jag äta frukost, dra en kropps dusch,lägga ansiktet på plats och sen drar jag !

Heippa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0