nu är det kväll, eller tidig natt...?

Ja, spela roll vilket som, men vad ska annars min rubrik vara?

Idag har jag hängt med Saga ungefär hela dagen.
När vi var i lekparken, pigan och jag så var Nina klar
med sina ärenden och joinade oss.
Sen dess har jag umgåtts med dom två till ca 21 på kvällen.
Jag och Nina åkte på coop. Nina köpte en glass som hon
var tvungen att trycka i sig innan hon kom hem. Hon vill ju äta
sin dyra goda magnum glass för sig själv.
Min syster är rolig. Saga också.
Så jag har haft en helvetes fin dag må jag säga !

Har lite bilder som vore överföras till datorn
men jag har inte tålamod att vänta på dom när dom är på ingång.
Jobbigt med kablar ! Jag hatar sladdar !
Annars brukar jag ju bara sätta in minnes kortet i datorn.
Inget med nån jävla sladd.
Men nu när jag inte vet om jag vågar ta ut kortet så tar jag inte ut den,
helt enkelt : D haha det där lär så fel så. Men jag har aldrig sagt att min svenska är bra.
Ja, för jag vill ju INTE, absolut I-N-T-E riskera att min kamera blir ur funktion.
Nä fy fan !
Nu fick jag för mig att jag skulle lägga in bilderna i af... Så dom dyker kanske upp här snart..

Heippa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0