om en snus

Jaaahaapp....
Jag känner mig sömnig.
Jag har gjort så jävla mycket idag ! Så imorgon blir det vilo dag. Absolut.
Nej fyfan vad jag ljuger.
Har inte gjort ett jävla skit idag !
Bara vart hemma och sen hos svärmor/far och ätit köttsoppa, favvo maten min.
Sen har jag bara vart hemma, hemma, hemma, hemma och hemma och kollat tv och data.
Ångestframkallande. Ja.

Skulle ta en snus så var min snus dosa på tv rums bordet. Skiiiiit jävla jobbigt.
Speciellt när man sitter som jag i data stolen, skräddar.. bla bla bla ni vet.
Jaa, var tvungen att gå en meter för att få mig en snus.
Och då la jag märkte till att Tony min kära sambo lämnat ett tomt glas
på bordet efter att han druckit o´boy tidigare.
(brukar annars säga choklad men underlättar bara för er andra i världen som säger o´boy)
Lite innan han gick och la sig så sa han att vi ska städa lite imorgon...
Och jag tror nästan att han sa det bara för att slippa ta bort glaset idag (ja det är jätte jobbigt för han)
men ändå försäkra mig om att -imorgon tar jag bort den..
Klyftigt...
Som igår lovade han dyrt och heligt att han skulle diska direkt när han kom hem från jobbet.
Tror ni han gjorde det ? Fast jag har diskat bort nästan allt så han bara behöver
diska jätte lite. Det gjorde jag bara för att vara snäll. Brukar göra så.
Hatar när det är hans tur att diska så blir det alltid en disk ända upp till taket.
Då får jag dåligt samvete för att han måste diska så mycket. Stackarn.
Samtidigt som jag hatar när det inte finns gafflar kvar när man ska äta....
Ja, ni fattar... Men så här är det : D
Jag är inte sur eller så, berättar bara lite fakta, hehe.
Se vilken lång historia det blev bara för att jag skulle ta en snus.....

Bjuder på en bild, bara för att det blev så mycket gojja..

Promenaden hemmåt efter att vi plockat potatis...

Faaaaan, nu blev jag hungrig också.


Kommentarer
Postat av: lisa

så jättevackert ut!

2009-09-18 @ 08:48:00
URL: http://norrlandsguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0