öööh... ?

Hejsan hoppsan !
Har sovit gott inatt. Men ändå inte.
Jag sover lite oroligt när min Tonne inte ligger brevid.
Men på söndag sover vi ju tillsammans igen.
Han jobbar FU stop nu ända till nästa torsdag.
Det enda vi gör med varann när han jobba dessa skift är att sova tillsammans.
Hemskt är det när han jobbat natt på dessa stop... Blääää !

Nu spelas Poker Face med Lady Gaga på MTV, Saga sjunger med och dansar.
Så söt denna lilla skrutt.
Inte så söt när hon börjar grina mitt i natten dock...
Ni med barn är ju himmelens duktiga alltså ! Hur orkar ni!?
Jag börjar tvivla på att skaffa barn... :p Dom är ju så jävla krävande !
Och det är jag med... jag måste ju orka och hinna med mig själv för fasen : D
Många (nä inte alla) föräldrar offrar ju sina liv för sina barn... Det är ju nästan så.
Ni tar hand om en liten människa som växer och blir äldre. Ni formar dom.
Vaknar om nätterna för att mata, byta blöja. Allt vad ni nu gör.
Allt för erat lilla barn. Väldigt imponerande. Om man tänker efter riktigt noga alltså.
Och nu skenar jag iväg som vanligt.
Vore duscha snart. Jag STINKER !

Heippa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0