skogs mullar

Vilken härlig natt det har varit.
Sova är så skönt. Speciellt när man sover så jävla gott.

Drömde att jag var i byn.
Alla vi som bodde där förr var där, eller alla och alla.
Jag, mina grannar och O. Tony var också med.
Ja men vi festade och blev packade.
Jag hade köpt typ 4 klänningar som jag kunde ha under kvällen....
Ja, jag skulle byta efter en viss stund... stört.
Slutade med att jag och Nina inte kunde sova. Fast klockan var jätte mkt på natten.
Sen kom Fia, hon kunde inte heller sova. Inte Josef och Oskar heller.
Det var väl inte så mkt mer.. Men den var ändå knasig.
Kan tyvärr inte beskriva denna dröm.





Kommentarer
Postat av: mamma

hi hi hi, ja ni är lite knasiga- i verkligheten också (knasroliga)

Kramisar

2009-09-18 @ 12:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0