sov du lilla vide...ung? kiss? va?

Ännu en gång har jag varit vaken alldeles för länge.
Igår tvingade jag mig själv att kolla en film som gick på ettan
ända till klockan halv tre på natten. Den slutade halv 4 men jag kunde inte hålla ögonen uppe längre. För att sen vakna klockan 9 på morgonen.
Jag vore vara trött nu ju ! Fast lite trött är jag ju iofs....

Jag som har tjatat att jag saknat att sova med min älskling...
Varför sitter jag här och varför ligger jag inte brevid honom vid just detta nu !?
Jag börjar bli en natt uggla... Fy vad ångest framkallande !

Så nu ska jag hoppa i bädden brevid min karl och lyssna när han snarkar så sött.

GOD NATT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0