städa?

Hej och hå !
Är i byn nu med hela familjen.
Igår morse åkte jag och Lotta tillbaka till Siikavuopio och var där ända till kvällen.
Det var skönt att vara tillbaka i skogen igen.
Vi höll oss sysselsatta. Vi täljde varsinn gubbe, plockade mossa
och satte de på veden (som vi sågat och huggit)
ifall de skulle bli regn, sååå smarta :p kanske ?
Nu verkar det som om Nina blivit galen som vanligt och VI alla måste städa...
Jag o-gillar att städa...
Nu har Lotta & Nina satt in Sebbe i trä-bädd soffan...
Där ligger han och Saga säjer att han är i en koja...
Idag har vi hjälpt mommo & moffa att dra upp lite potatis.
Eller allt är uppdraget men jag vet inte om jag oc Nina var till sååå stor hjälp :p
Sen när vi städat ska jag och Sebban baka socker kaka.. mmm....
Nä, nu heippa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0