Tips ! Läs ej !

Aaaah... Har ont i nacken och neråt mot skulderbladen idag också.
Det är förbannat jobbigt, men det går över till dagen.
Jag kanske bara sovit på nått konstigt sätt.

Tänkte ju gå och lägga mig inatt vid 00:00, slog av datorn.
Så kikade jag på teven om det var nått där som jag ville se.
Trodde inte att det skulle finnas något som intresserade mig...
Men då var det 2½ män. Ett avsnitt som jag aldrig hade sett...
Så jag var tvungen att kolla den. Typiskt, på sen kvällen när jag
brukar vilja se tv så finns det inget jag vill se eller så är det
avsnitt som man sett nyligen eller 100 ggr tidigare...
När den tog slut hoppade jag i säng. Kunde inte somna.
Hade nog hunnit bli övertrött... Irriterande, jag som var trött innan.
Tänkte på massor av saker, jag blev ivirg.
För nu har jag bestämt mig att verkligen ta tag i teorin och de.
Jag börjar tro på mig själv och känner att jag vågar med mer.
Att man inte alltid lyckas betyder inte att jag är världs sämst.
Då tänker jag inte bara på det med körkortet.
För köra bil, det kan jag. Det är bara så att jag har lite problem
med att läsa och sen att förstå och få in det i huvudet. Inte min grej precis.
Men tänk så många såna här "stjärnor" (nötter) som fått kortet,
då vore även nöt jag lyckas med teorin...

Låg och tänkte inatt igen att när börjar livet egentligen?
Det har ju redan börjat när jag föddes.
Men jag har inte haft möjlighet att vara mig själv hela livet, eller mig själv till 100%, tyvärr.
Har vart bakom den där muren.
Men jag känner hur jag växer bort från skiten, det är förbannat skönt.
Nu har jag i af tänk att jag själv ska starta mitt liv.
Göra det så det blir så som jag vill ha det.
Jag vill ha körkort. Ja men Lisa det kommer inte i ett flingpaket.
Man måste göra något för att få det. Och nu ska jag fixa det.
Jobb, söker på allt jag kan.

När jag tänker på saker jag vill göra så finns det ofta en röst som säger:
"men det går inte Lisa lilla..."
Men nu tänker jag istället, det går visst ! Varför skulle jag INTE kunna gör det ?

Nu skrev jag för mkt igen. Förlåt. Allt blev helt fel. Tror ingen fattar vad jag menar.

Slutade i af med att kag somnade kanske klockan 3 inatt. Inte coolt.
Heippa !


Kommentarer
Postat av: Li

Jag fick då mitt körkort i ett cornflakespaket iallafall. På uppkörningen så körde jag 50 på 30 väg, höll på att köra på en cyklist, backade åt helvete fel..you name it :) Han var väldigt snäll och godkände mig ändå, förvånande nog :D Kunde jag så kan fan du också :) Kram

2009-10-01 @ 09:01:40
Postat av: lisafisa mäkkitalllååå

hahaha, några små fel bara :p vem var så snäll ? Hoppas jag får samma karl när det blir dags för mig då :p

2009-10-01 @ 09:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0