tjött soppha

Så trist jag har det här i byn just nu.
Längtar till imorgon, då kommer Nina & hennes lilla familj.
Och lilla Saga, moster saknar sin lilla piga.
Jobbigt att vara borta från dom där två allt för många dagar.
Nu har jag och Lotta vart med varann dygnet runt i 4 dagar.
Vi har börjat slåss redan igår. Inte på allvar, men så där lek slåss fattar ni väl.
Kul att slå henne, muhahahaaaa !
Längtar också mycket till söndag, för då får jag träffa min älsklings älskling.
Då har jag vart borta från han i en hel vecka :s

Snart börjar Christine på teven. Hon är så kul.
En väldigt bra serie om ni frågar mig : D

Har nyss ätit världens godaste mat rätt - älg kött soppa !
Fy fan vad gott det var ! Världens godaste mat, helt klart.
Soppa + Lisa = sant.
Tony har lovat att göra grönsakssoppa med potatis till mig när jag kommer hem.
Längtar till det också, fast jag ännu är jätte mätt : D
Mat är bra. Mjölk måste man alltid ha till maten.
Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0