det var det jag tänkte säga... eller skriva

Har städat här hemma idag. Eftersom INGEN annan gör det...
Eller ibland gör "ingen annan" det. Förra veckan. En gång. Helt solo.
Nä, förlåt. "ingen annan" gör mkt här hemma. Diskar nästan alltid.
Men nu var det inte det jag skulle skriva.
Haha, just kom han hem.
-ÅÅÅÅH vad fiiint du har städat ! Jag bad till Gud att det skulle vara städat när
jag kom hem....

Visst visst. Tacka Gud du för att det är städat i vårat hem.

Sen sa han att vi inte ska stöka mer och hålla mer ordning efter oss.
Och att han ska hålla rent här hela veckan.
Vi får väl se....

Men nu var det faktiskt inte det jag skulle skriva om,
som jag nyss också skrev. Men det dök upp annat.

Har även tvättat kläder. Städat. Dammtorkat. Diskat. Skurat.
Städat dasset. Lagat mat. Diskat igen. Rensat i skafferiet.

Rensat i skafferiet. Det var det jag ville ha sagt.



Hej hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0