Härlig dag !

Jaha. Då var den dagen över.
Det är så skönt nu när min mans natt skift är över.
Fast imorgon ska han jobba dagtid. Men sen är han helt ledig.
SÅ ROLIGT !

Var och gjorde lite ärenden på stan idag så stötte jag
ihop med en gammal goding. Vi babblade länge i en affär,
sen kom vi på att det är lika bra att vi sätter oss på ett fik
så kan vi prata lite bättre. Då gjorde vi det.
Det blev 3 timmar på cafét. Vi hade mycket att prata om.
Många uppdateringar vill jag lova.
Och det var så kul. Denna människa är så himla härlig !
Min dag har varit helt perfekt. Älskar såna här dagar : )

Till något annat:
Min sambo har lagt sig nyss.
Jag ska nog göra detsamma. Snart...
Jag ska bara...

Här är min nya profilbild föressten:

Vem blir inte snygg i svartvitt? ; )


Kommentarer
Postat av: peka

Vemvemvem var det då??

2010-04-29 @ 08:15:14
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Lisa M

hemligaste männskan i vääärlden :D

2010-04-29 @ 12:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0