helvetes jävla vulkan fitta

Jag har inte tagit ut lyckan i förskott angående resan till
Egypten som skulle äga rum imorgon på morgonen. Halv 7
skulle (ska? knappast) flyget lyfta från Kiruna.
Dom här månaderna som gått när vi väntat på denna resa så
har jag tänk att; jag tror inte vi ska dit förrän jag är där, i Egypten.
Helt rätt tänk tycker jag ju nu när den där förbannade vulkanen på
Island har börjat morra och skrika. Men varför måste vi drabbas?
Varför måste våran resa bli förstörd?
Jag blir så jäkla ledsen.
Klart det kan ändras till imorgon. Men det tvivlar jag starkt på.
Och du din jävla Gud, om du finns. Fan ta dig !
Ska klottra över mitt tatuerade kors i nacken. Du är ond.

Nä, okej. Det är värre för dom i Island som drabbats värst
av själva vulkanen. Men ni förstår väl att jag är jävligt
ledsen och förbannad? Vem skulle inte bli det.

Men jag ska fortsätta hoppas och kanske be en bön.
Förlåt Gud för att jag använde dig som synda bock.
Jag ska inte alls klottra över mitt kors i nacken.
Jag är bara så... arg. Du vet hur jag är.
Äh, världen kommer ändå gå under snart.
Sprolla. Samma lika jåå.




Kommentarer
Postat av: nina

moder jord har säkert nån plan med det här vettu.ni får säkert åka!hoppaaaaas

2010-04-15 @ 17:56:01
Postat av: Lisa M

hoppas jag med... men som sagt.. mkt möjligt men knappst troligt...

2010-04-15 @ 20:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0