jag vill.

Vid 18-19 tiden åt jag middag.
Jag är hungrig igen.
Allra hellst, just nu hade jag velat ha en fet burgare+strips+läsk+choklad
till efterrätt. Men det kommer tyvärr inte att ske ikväll.
INGET GÅR SOM JAG VILL IDAG.

Har i af haft fin främmande under kvällen och vi har pratat. Massor ; )

Dagens vill:
Jag vill att, nästa gång (om typ 3 minuter) jag kollar in
aftonbladets hemsida så ska det stå:
"VINDEN HAR VÄNT! ....och det håller i sig"

Det vore finemang.

Men eftersom det inte kommer att ske så hoppas
jag att någon vacker (ja vacker) människa plingar på min dörr
och sträcker fram en vit dålig påse som luktar mat och säger:
-Här Lisa har du ditt big meal utan lök + massa choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0