Nervös inför resan

Jag börjar bli så stressad och nervös över nästa veckas resa.
Till Egypten ni vet. Sol, bad. Härligt. Ingen som är svartsjuk ?
Nää, säkert ingen ; )

TÄNK OM JAG GLÖMMER PASSET !

Eller tänk om dom hemska flygplats vakterna säger att mitt pass inte är giltligt.
Av någon anledning. Den ska gå ut först 2015. Men ändå.
Så tar dom mig till nått hemskt rum och gräver i min
röv efter knark. Tänk om dom gör det.
Låt mig bara få gå förbi vakterna och komma in i
det främmande landet. Och för Guds skull.
Låt mig komma hem till Sverige sen också.

Jag vill inte glömma massa saker. (speciellt inte passet)
Vill att allt ska komma med i min stora feta zebra färgade väska.
ALLT SKA MED. A-L-L-T.
Jag ska nog börja packa senast på måndag. (Vi åker på fredag morgon)
Tony kommer kanske packa 3 minuter innan vi åker.
-Mäh, 3 kallingar och tabdborste ? Vad mer behöver jag?

Typ...

Kommer vara dubbelt jobbigt att packa eftersom jag säkert kommer
få tänka för två stycken personer under packningen.



Blir tyvärr inga pyramider för våran del.
Men då förstår ni, när ni ser bilden, att det är Egypten vi ska till.


Kommentarer
Postat av: mmaaaa

Jaaa jag är avundsjuk så in i h- vete ;-) Men också jätteglad för din skull, att du får åka t värmen med ditt troll o ha det skönt i värmen, jaa du får packa dubbelt säkert...t o m hans älskade röda solisar som han var så mån om glömde han i byn;-) Du får nog hålla honom hårt i handen så han inte glömmer bort sig sjölv åxå ;-) Kramelikramelikramelikraam på dig, älskar dig, jo nåo ;-)

2010-04-09 @ 08:36:56
Postat av: Lisa M

jaa, men nina kanske kan ta med dom till stan när dom kommer ? Brillorna alltså. Love you 2

2010-04-09 @ 11:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0