Operation: klipp

Jag är även väldigt sugen på att klippa mitt hår.
DET SER FÖRJÄVLIGT UT !
Något måste hända (igen) med denna kaluffs.

Nått i denna stil har jag funderat på:


Skit snyggt. Men jag vet inte om jag kan bära en sån frisyr.
Älskar ju att ha en toffs eller knut på skallen så jag vet inte
om jag skulle palla att ha kort hår.
Men många dagar skiter jag i min knut.
Håret växer ju ut. Nångång. Förhoppningsvis.

Jag kan i af klippa såhär när jag opererat min näsa.
Jo. Den ska opereras. Min näsa har jag stört mig på
hela mitt liv. Så varför inte ?
Först ska jag ha ett bättre betalt jobb så jag har råd att spara lite innan.
Det är ju inte gratis precis.
Så om några år ska jag nog ha en ny fin näsa ; )
Och en ny fin frisyr :D


Kommentarer
Postat av: nina

ha ha ditt sär så du ska inte klippa dig så förrän du opererat din näsa??

2010-04-29 @ 09:54:07
URL: http://nsd.se/blogg
Postat av: Lisa M

ja man vet ju aldrig när det blir ; )

2010-04-29 @ 12:04:59
Postat av: Miaa

Jag tycker du har en fin näsa. Jag själv vill operera min den är så stor dä fram , hehe. =)Mycket man vill göra, synd att det ska va så jäkla dyrt annars hade jag sett ut som carmen electra nu =)

2010-04-30 @ 07:51:00
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Elin

Operera snoken kan gå loss på 30-40.000. Fatta hur mkt kläder man får för den summan? ;-)

2010-04-30 @ 19:55:30
Postat av: Lisa M

jaa, men vet du vilken fin näsa man kan få för som kronorna? ; )

2010-04-30 @ 23:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0