Dag 3, mina föräldrar

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar


Mina föräldrar....
Min mamma är den absolut bästa mamman som finns.
Hon är den snällaste, raraste, och ja, helt enkelt den bästa.
Jag har börjat skriva ett inlägg för mamma för ett tag sen,
men jag har ännu inte skrivit klart det.

Mamma har aldrig varit snål med att berätta
att hon älskar oss. Vi skulle alltid bli sams innan
vi skulle lägga oss. Inte svära, INTE ljuga.
Nä, min mamma är en ängel :)

Pappa... Han är min pappa, trots allt.
Jag älskar honom men jag spenderar inte
överdrivet mycket tid med honom.
Han hade varit världens bästa pappa om
inte alkoholen hade funnits, det vet jag!
Han hade kunnat lära oss så mycket, om så mycket.
Så ännu en gång måste jag säga att ALKOHOL ÄR SKIT.
Du tog min pappa från mig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0