mogen kvinna

Vad gör jag vaken så här sent på natten?
Ja, det kan man fråga sig.

Känns tungt att sova ensam inatt.
Föregående natt fick jag sova med min älskade.
Två nätter innan det med syster.
Men nu sova helt själv.
Ja, Saga ville sova med sin mamma.
Brukar oftast bli så, om hon inte kollar
film och somnar till den förståss.

Känner mig ensam, antagligen därför jag
umgås med datorn så länge nu?
Kanske det.

Nä, nu börjar jag bli trött. Skönt.
Och datorn den är varm och blir alldeles
för varm av datorn nu.
Så, god natt alla pluttenuttar.
Det blir spännande och se när jag skriver igen :)

Varför dricker alla idag?
Jo, jag vet att det är annandag jul, eller något tjaffs.
Men det är även SÖNDAG.
Okej, jag ska inte vara för hård, hade det varit jag
för några år sen så hade väl jag också varit packad nu.
Men nu har jag mognat lite ;) haha


Kommentarer
Postat av: mor

Det är bra Lisa:0) Ajj laik änd lav

2010-12-29 @ 07:54:04
URL: http://gwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0