operation

Mitt MBI är 19. Alltså är jag undernärd, enligt det testet.
Men det tycker jag inte och det är inte långt ifrån
normalt BMI. Googlade på "smalmat" och kom fram till detta.
Vet inte ens varför jag skriver det på min blogg...?

Har väl inget mer intressant att komma med.

Jag tror att jag ska operera näsan snart.
När jag tänker på det varje dag och vill det,
då ska jag väl göra det?
Sen har jag bestämt mig för att göra större boobisar också.
Är jag nästa Heidi Montag?
Jag tycker det är skitsnyggt med små tissor, det tycker jag.
Men jag tycker även att min kropp skulle se snyggare
ut med liiite större tissor :D
Det skulle matscha mitt ass ;)
Haha, näsan först. Sen tissorna. Grr, jag kommer bli heeet.
Tony gillar INTE att jag vill detta. Men det är min kropp.
Och han är nog bara rädd över att jag kommer bli mkt snyggare :p

 


Kommentarer
Postat av: nina

vill man operera sig så visst, men att du inte tycker att du är väldigt smal kan bli sjukligt. det finns många sjukdomar man kan få av att få anorexi och då ärdet ändå inge kul med sina stora tissar och raka näsa.

2010-12-10 @ 10:18:38
Postat av: mor

Men Lisa pigan:-( släng dom tankarna i sopisen...du är så fin som du är...o tänkte skriva att skaffa barn så får du större tissar...ett tag i alla fall:)

och så vet du väl att varenda operation, var man än gör det..alltså var på kroppen..alla operationer innebär en risk!!!!!! JAG VILL HA MIN VANLIGA FINA LISA KVAR SOM HON ÄR NU: LEVANDE !!!!<3

2010-12-10 @ 14:26:10
Postat av: Lisa

Nina, jag är inte väldigt smal. Smal, ja. Men inte som en anorektiker! Klart jag är glad över att jag är frisk och hoppas jag får fortsätta vara det. Men jag vill ändå.



Mamma, jag är inte nöjd med mig själv och det är något jag vill göra.

Jag är rädd när jag tänker på vad som kan hända. Men jag vill ändå.

2010-12-10 @ 17:10:36
Postat av: Amanda

jag tycker du är fin som du är :) tänk om du skulle ångra dig sen?

2010-12-31 @ 11:41:03
URL: http://isakssyrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0