frusen

jahapp...då börjades det, morgon frusna lisa. Brr vad kallt! Måste hålla på med något så jag inte somnar..bara jag blinkar så känns det som att jag hade kunnat somna. Justja, en annan av mina funderimgar inatt var vad jag ska ha på mig när jag ska ut på galej om två veckor...och inatt tyckte jag att det var jätte viktigt, ja herregud vilka problem jag har! Eller hur? Sånt trams håller mig vaken om nätterna... Jag är pucko. Ni får ursäkta att det blev så många exemplar av förra inlägget,men dd kan bli så när jag bloggar med mobilen. När jag slutar ska jag träna och sen avsluta med simning. Då blir jag automatiskt tvungen att tvätta håret...grr. De är för mig den jobbigaste delen med träningen- att jag verkligen måste tvätta håret var och varannan dag...det kallar jag jobbigt! Kul om jag haft en iPhone just nu...lite jobbigt att blogga på mobilen när det inte ens finns t9 på nätet på min mobil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0