just a dream

Jag har aldrig blivit så glad över att höra klockan ringa som imorse.
Jag blev verkligen glad. Jag sov så tungt att jag t om glömt bort att
jag skulle upp imorse, i vanliga fall brukar jag ha det i bakhuvudet
under hela natten. Jag drömde en så hemsk dröm. Det var verkligen hemskt.
Jag drömde att min pojkvän hade blivit kär i en annan. Han var kär men inte i mig.
Det brast så i mitt hjärta. Vi pratade om att göra slut. För han ville nog inte
ha mig nå mer. Han ville ha henne för dom hade verkligen kul tillsammans, sa han.
Jag kände mig så maktlös och sa att jag kan bli roligare.
Sen när jag frågade en sista gång, är du kär i henne, jag vet inte sa han.
Så sa jag, haha, jag vet inte ? Ja, det är närmare ett ja än ett nej.
Så ringde klockan. Jag blev SÅ LYCKLIG över att det var en dröm.
Jag sa nog något sånt när jag vaknade också, för Tony vaknade också
och så berättade jag om det så sa han att han bara är kär i mig och ingen annan.
Det var en sån där dröm som känns helt verklig. Det var så hemskt.
Jag är så glad över att det bara var en dröm.
Lyckligt slut. Ja, med tanke på att klockan ringde.
Annars hade det kunnat sluta hur som hellst :p


Kommentarer
Postat av: lotta

såna drömmar brukar jag också ha ibland... det känns så verkligt, och när man vaknar så känner man lättnaden.. fast några sekunder måsta man tänka om det var på riktigt eller inte :P haha

2010-02-14 @ 10:07:17
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: Lisa M

Haha, jaa jag förstår känsaln... häääämsk !

2010-02-15 @ 10:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0