Säng blogging

Hej hej..varför skriver jag ofta hej när jag bloggar från mobiln? Blandar ihop känslorna från när jag skriver sms kanske..jaja, jag ligger i sängen och har inte så stor lust att sova..fast jag är lite trött. Är nog trött nog för att somna också.. Är som skrivet i byn,mertajärvi. Flodhästen är helt okej just nu. Men ändå känner jag att jag nog vill sova hos mommo och moffa nästa natt. Men då känner jag mig dum mot min lillebror..vill sova där mest för att jag har saknat dom sa mkt..sen är de så mysigt att sova där. Enda är att jag är rädd för djävulen,ha ha. Jag och lotta åkte direkt till mommo och moffa när vi kom fram till byn. Jag älskar att vara hos dom, de är en speciell känsla. Kanske känslan av en viss trygghet. Deras hem har alltid varit vårat andra hem. Dit har vi alltid kunnat fly och dom har alltid funnits där för oss. Jag vill aldrig vara med om att någon av dom lämnar jorden. Vill aldrig komma dit när någon av dom saknas. Det skulle vara för tomt. Så fel. Hoppas dom får fortsätta vara friska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0