söndag sa vi va?

Usch på mig. Jag har ätit så mycket skräp dom
senaste dagarna så jag har ont i tarmarna.
Imorgon får det banne mig bli en sallad till lunch.
Sen efter jobbet ska jag träna på gymmet, sen simma.
Måste ju träna på att simma när jag ska till Egypten i mars ; )
Nä, jag är faktiskt duktig på att simma. Kanske bättre förr.
Men ändå duktig. Min gympa lärare i gymnasiet trodde att
jag tränade simmning (och studs-matte-hoppning) på fritiden,
så duktig var jag. Tyckte hon asså : )
Min klasskompis skyllde på att hon hade så små fötter och mina
fötter var så stora, därför jag simmade snabbare än hon....
Vad tror ni ? Ha ha

Imorgon är det jobb igen. Jag ser inte fram emot att jobba helgen.
13h både på lördag och söndag. Men sen är jag ledig en vecka igen, hehe



Jag tänkte boka frissa tid nu till veckan.
Men vad fan ska jag göra med mitt hår!? Tips ?
Vill inte göra det alldeles för kort om jag ska
göra en hårförlängning här snart. Men måste verkligen
få ett lyft på kaluffsen snarast, det ser ju förjävvligt ut.
Måste även färga det snart...igen.


Kommentarer
Postat av: Miaa

När i mars åker nu till egypten förresten =) Vi åker till thailand 5 mars :)

2010-02-07 @ 23:21:49
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0