tack mor för presentkortet jag fick i julklapp

Var till frisören idag. Det blev bra, jag är nöjd.
Hårstil är bäst. Där blir man alltid nöjd.
Det blev inte allt för mkt klipp klipp men jag är ju
lite tråkig när det gäller sånt ; )
Och fast det blev lite lugg så kommer jag kunna ha min älskade knut ♥

Jag har funderat på att färga håret ljusare men det tyckte min frisör
att jag absolut inte skulle göra.Hon sa att det inte är alla som passar
i att ha svart hår men att det var den perfekta färgen för mig och att
det framhävde mina ögon så fint, hihi : )
Jag hann inte ens säga att jag hade tänkt färga håret men det var
ungefär det första hon sa.
Alltid kul med komplimanger.
Jag kommer alltid vara en trogen kund på Hårstil.

Försökte fota min nya frisyr men det syntes knappt på bild,
så det får va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0