The new jacka

God dag. På min lunch rast gick jag på marknaden med min lillasyster lotta sen käkade vi fetto mat (det är helg, obs obs) på kupolen.. Efter de gick vi på inter sport och jag köpte en jacka...en tunn jacka.. Som man kan ha på våren/sommaren/hösten, why? Varför? Jag är så jävla less på min fula jacka jag har nu och hade verkligen behövt en ny, tjock jacka så går jag och köper en ny tunn över 1000 spänn. Vad är mitt jävla problem? Men man kanske kan köpa en till? Det skadar ju inte att ha flera...men då blir jag ganska fattig. Men å andra sidan så är det är ju löning snart igen...hoho

Kommentarer
Postat av: Peka

äh du kan väl ha en varm fleecetröja under :P

2010-02-14 @ 22:16:38
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Lisa M

blir nog itne tillräckligt varmt för stackrs frusna mig... :p

2010-02-14 @ 22:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0