you make me sick

Jaha.. Då var det torsdag. Igen.
Tiden går så jävla snabbt hela tiden.
Mitt liv bara rinner iväg ! Känns som att tiden
alltid går lite extra snabbt när jag är ledig. Så typiskt.
Men efter varje dag som går så kommer jag ännu närmare Egypten resan. : )

Jag har en lite förkylning som bara ligger och drar i min kropp.
Ont i halsen, slemmig i halsen, lite, jätte lite hosta.
Har haft det nu i några dagar och den vill som inte riktigt bryta ut
eller bli mildare och försvinna. Jäkligt irriterande.
Kan jag bara inte bli jätte sjuk och sängliggandes eller att den försvinner helt.
Nu.
Antingen eller. Här ska det inte finnas några mellan lägen.

Justja... idag har vi ju "möte".... Jag vet inte hur det kommer gå.
Jag vet inte hur det kommer kännas. Vi får se.


Kommentarer
Postat av: mamma

Du, har du tagit svininfluensa vaccinet? När du ska iväg utomlands o allt? Tack för att ni var här, det var roooligt o bra

2010-02-18 @ 18:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0