äntligen äntligen äääär du här, min ledighet...

Äntligen är det söndag och klockan är efter 21.
Det betyder att jag är ledig.
En hel vecka.

Veckan har gått snabbt, det gillar vi.
Tony har varit magsjuk från fredag natt till lördag.
Usch, stackarn sprang på toa och spydde hela natten lång.
På lördag när han vaknat och jag var på jobbet fick jag ett sms av han:
Hojja, det här är den värsta natten i mitt liv.

Jag har inte blivit sjuk och det tackar jag gudarna för.
Eller så tackar jag Tony för att han sov i soffan den natten
och för att jag sov i soffan inatt och jag ska sova här
en natt till, bara för att vara på den säkra sidan.

Nu Harry Potter sen sova : )


Kommentarer
Postat av: nina

men ååå då vill vi juu inte va m dej!dumma tony å riktig magsjuka..hehe det var på tiden

2010-01-11 @ 07:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0