Duktig Lisa !

Jaha... Måndag igen. Känns bra. Ledig och allt.

Har varit på mitt första tränings pass sen...
Ja när fan har jag rört på mig ordentligt senast ?
Några år sen i allafall.
Emma var min tränings kompis.
Lite morot innan vi tränade - solning. Pepp !
Fast det kanske man inte kan göra precis varje gång :p

Var jävligt skönt och jävligt kul och jag
är jävligt stolt över oss !
Det kändes så otroligt bra och jag längtar redan
till nästa gång.

Jag hade inte så där jätte hemskt dålig kondis
som jag trodde att jag hade.
Gick snabbt på löpbandet ca 15 min, sprang/joggade ca 15 min
och sen slutade vi med att cykla typ 10 minuter.
Det var riktigt roligt.

Sen fikade vi på Safari.... Oooops....
Näe, men man måste ju äta : ) Haha

Så gick vi på intersport och köpte oss snygga
härliga, längre shorts på kill avdelningen.
På tjejernas fanns de ju fan bara cykel byxor... hett... eller inte.
Köpte även en sport top, snygg och så skön.
Jag älskar redan mina nya träningskläder.
Dom ska slitas med hälsan ; )
Dom två sakerna gick fan på 700 spänn.
Kändes dumt när jag betalade men när jag kom hem
och provade mina nya kläder så ångrade jag mig inte en sekund.
Det var värt det : )
Skulle köpa ett snyggt tränings linne också men jag tyckte
att det räckte att betala 700 svenska riksdaler för två prylar...
Men snart är det 27:nde igen ;p
Då kanske jag hittar nya tränings dojjor också...

Nu kanske ni tycker jag är störd och snuskig
som lägger ut en bild på mina små byst...
Men ni behöver ju inte kolla :p

Hehe, prislappen kvar....


Aija, försökte visa trekvarts brallorna...
Men dom är inga speciella, sköna, de var dom : )
// Glad och stolt Lisa

Justja... fick ju order om att kolla klart
Harry Potter filmen innan han kommer hem.
Han - min boyfriend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0