geggemojja

Nu sitter jag med ögonbryns-och och ögonfransfärg i fejjan.
Man känner sig alltid lika snygg med det här kletet i ansiktet.
Snart ska jag duscha. Håret ska också få sig en tvätt idag.
Minns inte när jag senast duschade håret....Nångång var det då.

Idag hade jag tänkt göra stuvade makaroner.
Hoppas det slutar bra. Men jag vet inte vad vi ska
ha till det....? Hmm... får se vad det blir.
Hade vart gott med en riktig köttbit.
Jajja... nu kanske jag ska skölja bort den här geggan.

Längtar som F-A-N till våren....

Tycker så mkt om den här bilden, därför jag använder
den här på bloggen så ofta. Den ska få bli ett foto som ska upp på väggen.

Heippa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0