God natt

Ikväll började jag och min sambo kolla på en Harry Potter film.
Den som vi tänkt kolla hela veckan.
Men jag märkte att han var lite trött så jag sa men gå till sängen.
Så gick han och vi har ännu en gång inte sett klart filmen.
Men vi hinner : ) Det går framåt i af, det är de som är huvudsaken.

Hade våra vänner här på besök också, alltid lika trevligt.
Vi har börjat planera sommarens semester, vi ser ju vad det blir
av det hela : ) Vore roligt och väldigt spännande.

Nä om jag också ska hoppa ner i bädden brevid min käraste.
Ska kika lite tv först bara.
Imorgon är det en stoooooor dag : ) hehe


Kommentarer
Postat av: Miaa

Alltså hade inte du sett Harry Potter inna du skrev att du skulle kolla dom sist? :)

2010-01-18 @ 15:05:58
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0