Gode Gud...

God morgon. Två nätter till sen är jag ledig.
Det ska bli så jävla underbart skönt.

Ska strax äta frulle, nyponsoppa.
Åt en så kraftig frukost när jag kom hem imorse - fläskpannkaka.
Är fortfarande mätt av den. Så det räcker med lite nyponsoppan.

Gode Gud eller någon annan, gör så att Nina med co
blir erbjuden att byta sin två mot en fin trea här på min gata.
Snälla, snälla, snälla. Jag ber dig/er. Det hade varit perfekt.
Om du/ni är extra snäll så ser du till så dom får en i samma
hus som jag : ) hihi
Fast dom vill nog bo där nere, men jag vill att dom ska bo jätte nära mig.

Tack på förhand.


Kommentarer
Postat av: nina

om nina ska va ärlig så vill inte nina bo på lappgatan:p tänk vadskönt att ha nära t elljusdspåret!

2010-01-30 @ 13:08:35
Postat av: lisaaaaaaa

jag vet att du inte vill, men jag vill ! oo vad ska du göra på elljusspåret? :P

2010-01-30 @ 13:31:03
Postat av: lotta

jag tycker dom bor bra där dom bor nu, jag har ju så nära dit hihi :)

2010-01-30 @ 14:55:06
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0